resmi açıklama,ülke içindeki satıcılar şikayet etmiş millet bizden almıyorda gidip daha ucuza yurt dışından alıyor diye.ürünler kalitesizmiş,saglıksız mış falan filan.ama sonuç olarak nedeni gayet net ortada.almayın...halk alım yapmayı durdurursa,türkiye cennet haline gelecek.miş....
daha öncede biçok defa belirttim,maliye bakanı geldigi ilk günden itibaren açık açık her yerde söylüyor.milletin alışveriş yapmasını engellemek için elinden geleni yapacak.yurt içindeki alımları sürekli zorlaştırıyorlar,ufacık bi kapı buluyoruz yurt dışından alalım bari filan diye ama şak diye onada engel oluyorlar.temuyu ilk duydugumuzda bi arkadaşla birbirimize dedigimiz ilk şey buydu ; bian önce alacagımızı alalım,1 aya bu işi engellerler.uyguna bişey almana imkanı yok müsade etmelerinin.gerekirse bi gece yarısı bi kararla temuya engel gelir ama ne yapar eder bu işe engel olurlar.devlet aklı bizden büyük tabi,biz küçük düşünmüşüz.adamlar direkt herkesi,heryeri engelledi