fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resmi açıklama,ülke içindeki satıcılar şikayet etmiş millet bizden almıyorda gidip daha ucuza yurt dışından alıyor diye.ürünler kalitesizmiş,saglıksız mış falan filan.ama sonuç olarak nedeni gayet net ortada.almayın...halk alım yapmayı durdurursa,türkiye cennet haline gelecek.miş....



onu diyenler/destekleyenler alım yapmayı(diğer türlüsünü yazamıyorum ) bıraksınlar o zaman asıl cennete döner TR, tabi onlara her şey uygun olduğu için halkın da uyguna bir şeyler almasını çekemediler