• 06-08-2024, 13:37:11
    #1
    Merhaba Temu/Aliexpress gibi sitelerden yapılan alışverişlerde sizce niye kısıtlama geldi
    önce 1500 €'dan 150 €'ya düşürdüler
    şimdi ise 150 €'dan 30 €'ya düşürüyorlar

    sizce sebebi ne olabilir ?

    bu insanlar ucuza bir şeyler alamasın mı ?
    yada aracı olmadığı için birileri para kazanamadığı için mi ?
    neden çiftçinin tarlada 3 TL ye sattığı bir ürünü halkımız 40 TL ye satın alıyor ?
    çoğu sömürge ülkeler bizden iyi yaşıyor resmen
  • 06-08-2024, 13:38:07
    #2
    ben halkı üretime teşvik etmek istedikleri için olduğunu düşünüyorum

    bunun yolu bu değil biliyorum ama başka ne olabilir ki?

    reis
  • 06-08-2024, 13:38:51
    #3
    VictoryLoves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben halkı üretime teşvik etmek istedikleri için olduğunu düşünüyorum

    bunun yolu bu değil biliyorum ama başka ne olabilir ki?
    DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDd
  • 06-08-2024, 13:38:55
    #4
    [SIZE=\"3\"]Memleketinizden örnek vereyim hocam. bu nedenle[/SIZE]

    Biz SEKA’yı niye kapattık!

    https://www.ozgurkocaeli.com.tr/maka...-niye-kapattik
  • 06-08-2024, 13:41:29
    #5
    VictoryLoves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben halkı üretime teşvik etmek istedikleri için olduğunu düşünüyorum

    bunun yolu bu değil biliyorum ama başka ne olabilir ki?

    reis
    ya hocam ne üretimi. üretime teşvik edecek sistem mazotu 47tl yaparmı. ne üretiminden bahsediyorsunuz siz. limon üreten adam 5tl ye limon satamadı bu ülkede ağaçları kesti.
  • 06-08-2024, 13:42:19
    #6
    Diyecek Çok şey varda, banlanma ceza yeme vs korku var. Sadece iç piyasada para dönsün vurgusundalar. Ama İç piyasayı denetleme yapmıyorlar.
  • 06-08-2024, 13:44:41
    #7
    üretim yazdı dimi? ben yanlış okumadım? yada görmedim
  • 06-08-2024, 13:45:06
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Trendyol lobisi diye bir şey var.

    Bunlar ne isterse o olur.
  • 06-08-2024, 13:47:29
    #9
    halkı nasıl hayatıdnan bezdiririz diye geldi