Merhaba Temu/Aliexpress gibi sitelerden yapılan alışverişlerde sizce niye kısıtlama geldi
önce 1500 'dan 150 'ya düşürdüler
şimdi ise 150 'dan 30 'ya düşürüyorlar
sizce sebebi ne olabilir ?
bu insanlar ucuza bir şeyler alamasın mı ?
yada aracı olmadığı için birileri para kazanamadığı için mi ?
neden çiftçinin tarlada 3 TL ye sattığı bir ürünü halkımız 40 TL ye satın alıyor ?
çoğu sömürge ülkeler bizden iyi yaşıyor resmen