ben halkı üretime teşvik etmek istedikleri için olduğunu düşünüyorum
bunun yolu bu değil biliyorum ama başka ne olabilir ki?
reis
ya hocam ne üretimi. üretime teşvik edecek sistem mazotu 47tl yaparmı. ne üretiminden bahsediyorsunuz siz. limon üreten adam 5tl ye limon satamadı bu ülkede ağaçları kesti.