ya hocam ne üretimi. üretime teşvik edecek sistem mazotu 47tl yaparmı. ne üretiminden bahsediyorsunuz siz. limon üreten adam 5tl ye limon satamadı bu ülkede ağaçları kesti.
Diyecek Çok şey varda, banlanma ceza yeme vs korku var. Sadece iç piyasada para dönsün vurgusundalar. Ama İç piyasayı denetleme yapmıyorlar.
üretim yazdı dimi? ben yanlış okumadım? yada görmedim
Trendyol lobisi diye bir şey var.
Bunlar ne isterse o olur.
halkı nasıl hayatıdnan bezdiririz diye geldi
bu animasyondakine benzer bir liderimiz olsa çok iyi olurdu ülkeyi yönetimine karışanlar için
https://www.youtube.com/watch?v=wQ8WmiD4WUk