arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya hocam ne üretimi. üretime teşvik edecek sistem mazotu 47tl yaparmı. ne üretiminden bahsediyorsunuz siz. limon üreten adam 5tl ye limon satamadı bu ülkede ağaçları kesti.
giray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyecek Çok şey varda, banlanma ceza yeme vs korku var. Sadece iç piyasada para dönsün vurgusundalar. Ama İç piyasayı denetleme yapmıyorlar.
Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üretim yazdı dimi? ben yanlış okumadım? yada görmedim
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trendyol lobisi diye bir şey var.

Bunlar ne isterse o olur.
ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
halkı nasıl hayatıdnan bezdiririz diye geldi
bu animasyondakine benzer bir liderimiz olsa çok iyi olurdu ülkeyi yönetimine karışanlar için

https://www.youtube.com/watch?v=wQ8WmiD4WUk