Merhaba Temu/Aliexpress gibi sitelerden yapılan alışverişlerde sizce niye kısıtlama geldi
önce 1500 'dan 150 'ya düşürdüler
şimdi ise 150 'dan 30 'ya düşürüyorlar
sizce sebebi ne olabilir ?
bu insanlar ucuza bir şeyler alamasın mı ?
yada aracı olmadığı için birileri para kazanamadığı için mi ?
neden çiftçinin tarlada 3 TL ye sattığı bir ürünü halkımız 40 TL ye satın alıyor ?
çoğu sömürge ülkeler bizden iyi yaşıyor resmen
YD ürünlere niye kısıtlama geldi ?
23
●616
- 06-08-2024, 13:38:07ben halkı üretime teşvik etmek istedikleri için olduğunu düşünüyorum
bunun yolu bu değil biliyorum ama başka ne olabilir ki?
reis
- 06-08-2024, 13:38:51VictoryLoves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDd
- 06-08-2024, 13:38:55
[SIZE=\"3\"]Memleketinizden örnek vereyim hocam. bu nedenle[/SIZE]
Biz SEKAyı niye kapattık!
https://www.ozgurkocaeli.com.tr/maka...-niye-kapattik - 06-08-2024, 13:41:29ya hocam ne üretimi. üretime teşvik edecek sistem mazotu 47tl yaparmı. ne üretiminden bahsediyorsunuz siz. limon üreten adam 5tl ye limon satamadı bu ülkede ağaçları kesti.VictoryLoves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2024, 13:45:06Trendyol lobisi diye bir şey var.
Bunlar ne isterse o olur.
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDd