Sebebi belli değil mi.

Dış borç gittikçe artıyor ve döviz çıkışının önünü kesmeye çalışıyorlar.
Sen ucuza alıyorsun , devlette vergi alıyor fakat asıl problem bu ticarette dışarı döviz gitmesi.

Yani İç piyasadaki yerli satıcının satış hacmi azalırken , dışarı döviz gidiyordu.

Şuanda bizim dövize ihtiyacımız var. Devlet şuanda senin yurtdışından ürünü hiç almamanı tercih eder.

Dövizin yurtdışına çıkmasına yönelik ek önlemlerin yakında daha fazla artacağını düşünüyorum çünkü ülkemize gelen döviz garantili faiz paraları bir yerden sonra çıkış yapmaya başlayacak.