• 27-06-2024, 14:48:58
    #10
    cryptexio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatırım ile oturum izni almak? Süreçleri nasıl oluyor? Bilgi verir misiniz?
    E2 vizesi için alt limit yok yani yatırım yapacağınız iş, proje için taban fiyat yok ancak bazı şartlar var vergi dönemi sonuna kadar E2 vizenizi uzatmak için belirli bir ciroya sahip olmanız ve çalışanınız olması gerekli. Bu yatırımlara en basit örnekler ticari araç alımı bunun içinde tır, food truck, panelvan kamyonet vb şeyler geçerli. Genelde herkes tır ve food truck der ama panelvanlarda vardır daha düşük yatırım olarak. Ayrıca popüler olan depo hizmetleri vb hizmetler mevcut. Kazancınızı nereye yönlendirmek istiyorsanız ona göre detay verebilirim, ama bilginiz varmı bilmiyorum E2 yatırımı ile kendi yatırımınızda çalışamazsınız onun için E2'ler genelde eşlere yada aile bireyleri üzerine alınır. Kendiniz çalışmak içinde farklı süreçler devreye gidiyor

    mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhabalar bende ağustos 23 de gidiyorum San antonioya turist vizesi ile ve bende iltica talep edeceğim kalıcak yerim var param da var ardından franchise alıp yoluma devam edeceğim isterseniz numaramı bırakayım belki karşılaşırız
    Hocam selamlar hayırlı olsun irtibat halinde kalalım malum oralarda tanıdık kişilerle görüşebilir yada iş yapabilirsek çok iyi olur. Malum Abd'de en büyük sıkıntı asosyallik

    darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim bildigim turist vizeli avukat araciligi ile buyuk bir mazeretiniz (catir catir para harciyorum burda) yoksa hic bir kurum uzatamaz. Vize islemleri icin ulkenizden islem yap denilir. Turist vizesi ile girip kalanlarin cogu 1500 takla atarak hayatlarina devam ederler. Cunku turist vizesi ehliyet ve kimlik gibi belgelere sahip olamazlar.
    Merhabalar bu yanlış kalabilirsiniz ve uzatma işlemini uscis aracılığı ile kendiniz yapıyorsunuz genelde çoğu insan avukat ile yapıyor ama avukatın yaptığı sadece sizin adınıza evrak doldurup göndermek. Avukatlar konusunda bilinen çok yanlışlar var özellikle iltica edenler çok para kaptırıyor maalesef. New Jersey eyaletinden permitim var ayrıca TD bank hesabım mevcut bunları turist vizesi ile gittiğimde 10 gün içerisinde yaptım.
  • 27-06-2024, 15:15:43
    #11
    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E2 vizesi için alt limit yok yani yatırım yapacağınız iş, proje için taban fiyat yok ancak bazı şartlar var vergi dönemi sonuna kadar E2 vizenizi uzatmak için belirli bir ciroya sahip olmanız ve çalışanınız olması gerekli. Bu yatırımlara en basit örnekler ticari araç alımı bunun içinde tır, food truck, panelvan kamyonet vb şeyler geçerli. Genelde herkes tır ve food truck der ama panelvanlarda vardır daha düşük yatırım olarak. Ayrıca popüler olan depo hizmetleri vb hizmetler mevcut. Kazancınızı nereye yönlendirmek istiyorsanız ona göre detay verebilirim, ama bilginiz varmı bilmiyorum E2 yatırımı ile kendi yatırımınızda çalışamazsınız onun için E2'ler genelde eşlere yada aile bireyleri üzerine alınır. Kendiniz çalışmak içinde farklı süreçler devreye gidiyor



    Hocam selamlar hayırlı olsun irtibat halinde kalalım malum oralarda tanıdık kişilerle görüşebilir yada iş yapabilirsek çok iyi olur. Malum Abd'de en büyük sıkıntı asosyallik



    Merhabalar bu yanlış kalabilirsiniz ve uzatma işlemini uscis aracılığı ile kendiniz yapıyorsunuz genelde çoğu insan avukat ile yapıyor ama avukatın yaptığı sadece sizin adınıza evrak doldurup göndermek. Avukatlar konusunda bilinen çok yanlışlar var özellikle iltica edenler çok para kaptırıyor maalesef. New Jersey eyaletinden permitim var ayrıca TD bank hesabım mevcut bunları turist vizesi ile gittiğimde 10 gün içerisinde yaptım.

    Amerikan vatandasiyim. Avukatlarida USCIS cok iyi ezbere biliyorum. Aramızdakı fark ben yasadım sen varsayımda bulunuyorsun. Amacım sadece genele emin olmadığınız bilgi paylaşımmında bulunmamanız içindir.

    TD Bankta hesabi pasaportunla actirdin. Tum bankalarda pasaportunla hesap actırabilirsin.. Bu bir olay degil. Hesap işletim ücreti veya 50 100 usd hangi bankaya yatırıcam desen checking (vadesiz) hesap açarlar. Öncelikle araştırmanızı öneririm TURIST vizesi gezme harcama üzerine akratide edilmiş bir vizedir. Vizeniz dolsun kimse bişe demez.. Yüz kızartıcı bir suç işlemediğiniz sürece.. Siz yakalanana kadar gezersiniz sorunda olmaz. Turist olarak girdiniz bir ülke USA ise USCIS birimine gidip ben daha cok gezmek istiyorum derseniz tahminim ülkenize dönüp tekrardan giriş yapın diyeceklerdir çünkü multi vize özelligi olduğu için her girişinizde belirli bir süre kalma iznine tabi tutuluyorsunuz. Diğer türlü immigration yasaları değişmediyse eğer Amerikada tüm göçmenler 10 gün kaldıktan sonra: yahu şuraya bir gideyim şu vizemi bir uzatayımda amerikada yaşamaya devam edeyim derlerdi.

    Turist vizesi çalışma hakkını yasaklayan bir vizedir. Amacının dışına çıkmaması için bir çok sınırlama getirtilmiştir. Örnegin turist vizesiyle gidip kalma çabası.. Bunlar için çeşitli yollar mevcut ancak turist vizesiyle ömrünüz cok uzun olmaz.
  • 27-06-2024, 15:31:32
    #12
    darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikan vatandasiyim. Avukatlarida USCIS cok iyi ezbere biliyorum. Aramızdakı fark ben yasadım sen varsayımda bulunuyorsun. Amacım sadece genele emin olmadığınız bilgi paylaşımmında bulunmamanız içindir.

    TD Bankta hesabi pasaportunla actirdin. Tum bankalarda pasaportunla hesap actırabilirsin.. Bu bir olay degil. Hesap işletim ücreti veya 50 100 usd hangi bankaya yatırıcam desen checking (vadesiz) hesap açarlar. Öncelikle araştırmanızı öneririm TURIST vizesi gezme harcama üzerine akratide edilmiş bir vizedir. Vizeniz dolsun kimse bişe demez.. Yüz kızartıcı bir suç işlemediğiniz sürece.. Siz yakalanana kadar gezersiniz sorunda olmaz. Turist olarak girdiniz bir ülke USA ise USCIS birimine gidip ben daha cok gezmek istiyorum derseniz tahminim ülkenize dönüp tekrardan giriş yapın diyeceklerdir çünkü multi vize özelligi olduğu için her girişinizde belirli bir süre kalma iznine tabi tutuluyorsunuz. Diğer türlü immigration yasaları değişmediyse eğer Amerikada tüm göçmenler 10 gün kaldıktan sonra: yahu şuraya bir gideyim şu vizemi bir uzatayımda amerikada yaşamaya devam edeyim derlerdi.

    Turist vizesi çalışma hakkını yasaklayan bir vizedir. Amacının dışına çıkmaması için bir çok sınırlama getirtilmiştir. Örnegin turist vizesiyle gidip kalma çabası.. Bunlar için çeşitli yollar mevcut ancak turist vizesiyle ömrünüz cok uzun olmaz.
    Ne güzel ama vatandaşı olduğunuz ülkede bunları bilmemenizi yadırgamıyorum çünkü ihtiyacınız yok. Evet doğru pasaport ile açtırdım zaten farklı şekilde açtırmam mümkün değil Vize uzatma süreci yaşamadınız, muhtemelen çevrenizde yaşayanda olmadı, ihtiyacı olan biri olursa ben yardımcı olurum bilginiz olsun. Statü değiştirmeden yasal olarak çalışmak mümkün değil ama zaten bu vize türü ile uzun süre kalmak isteyenlerin çalışma gibi bir gayesi olacağını düşünmüyorum, çalışmak isteyenlerde permit gelmeden yine çalışabilir ki genelde çok fazla yapıyorlar.

    Geçmiş yasaları bilmiyorum ben güncel olarak söylüyorum vize uzatma işlemi için tek bir form yeterli ı-539 formunu doldurup göndermeleri. Doldurulan forma cevap gelmese bile kalmaya devam edebilir, 6. ay dolduktan sonra formu tekrar gönderebilir yada immigration ofisini arayarak teyit alabilir ben size form gönderdim cevap vermediniz, tekrar göndermem gereklimi vs. Bu uzatma işleminin elbette eksi bir avantajı var çok yıl içerisinde girişiniz olduysa bu form red alır, zaten girip çıkıyorsun uzatmana gerek yok diye. Uzattıktan sonrada örnek 2 yıl uzattınız 2 yıl sonunda yurda dönüp tekrar gitmek istediğinizde neden uzatmaya devam etmediniz diyerek vizenizi iptal edebilirler.

    Yani özet olarak bu konuyla ilgili yardıma ihtiyacınız varsa yardımcı olabilirim. Konuştuklarım varsayım değil tamamen kaynağından öğrenilmiş, bazıları deneyimlenmiş bilgilerdir.
  • 27-06-2024, 15:42:45
    #13
    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel ama vatandaşı olduğunuz ülkede bunları bilmemenizi yadırgamıyorum çünkü ihtiyacınız yok. Evet doğru pasaport ile açtırdım zaten farklı şekilde açtırmam mümkün değil Vize uzatma süreci yaşamadınız, muhtemelen çevrenizde yaşayanda olmadı, ihtiyacı olan biri olursa ben yardımcı olurum bilginiz olsun. Statü değiştirmeden yasal olarak çalışmak mümkün değil ama zaten bu vize türü ile uzun süre kalmak isteyenlerin çalışma gibi bir gayesi olacağını düşünmüyorum, çalışmak isteyenlerde permit gelmeden yine çalışabilir ki genelde çok fazla yapıyorlar.

    Geçmiş yasaları bilmiyorum ben güncel olarak söylüyorum vize uzatma işlemi için tek bir form yeterli ı-539 formunu doldurup göndermeleri. Doldurulan forma cevap gelmese bile kalmaya devam edebilir, 6. ay dolduktan sonra formu tekrar gönderebilir yada immigration ofisini arayarak teyit alabilir ben size form gönderdim cevap vermediniz, tekrar göndermem gereklimi vs. Bu uzatma işleminin elbette eksi bir avantajı var çok yıl içerisinde girişiniz olduysa bu form red alır, zaten girip çıkıyorsun uzatmana gerek yok diye. Uzattıktan sonrada örnek 2 yıl uzattınız 2 yıl sonunda yurda dönüp tekrar gitmek istediğinizde neden uzatmaya devam etmediniz diyerek vizenizi iptal edebilirler.

    Yani özet olarak bu konuyla ilgili yardıma ihtiyacınız varsa yardımcı olabilirim. Konuştuklarım varsayım değil tamamen kaynağından öğrenilmiş, bazıları deneyimlenmiş bilgilerdir.
    10 günlük tecrübe ile macera dolu amerika hikayesinde bence siz fazla sıkıyorsunuz..Size JFK verilmeyen vizeyi 2 sene nasıl uzatıyorsunuz? Turist vizesinin üstü olan F1 vizesi ki ehliyet alır. Maksimum 1 egitim dönemi okul tarafından teyitli uzatılıyor. Bana 2 yıl turist vizesi almış bir tane örnek atabilirmisiniz. Yahu JFK gişesinde 10 yıl turist vizesi ile geleni max 6 ay tutuyorlar ülkede..

    Yani kamboçyada bile vize süresi o kadar degil hocam fazla sıkıyorsunuz. Turist vizesini 2 sene uzatamazsınız pasaportmu yeniliyorsunuz =)) bide destek vereceksiniz.. Ben amerikada ögrenci olarak gittim. Yüzlerce ögrenciyide amerika getirmişimdir. İş sahibi etmişimdir. Size küçük bir video ekliyorum.. İnsanlara lütfen yanlış bilgi vermeyin..


    https://www.youtube.com/watch?v=l03DCLQH0RY
  • 27-06-2024, 15:44:05
    #14
    darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 günlük tecrübe ile macera dolu amerika hikayesinde bence siz fazla sıkıyorsunuz..Size JFK verilmeyen vizeyi 2 sene nasıl uzatıyorsunuz? Turist vizesinin üstü olan F1 vizesi ki ehliyet alır. Maksimum 1 egitim dönemi okul tarafından teyitli uzatılıyor. Bana 2 yıl turist vizesi almış bir tane örnek atabilirmisiniz. Yahu JFK gişesinde 10 yıl turist vizesi ile geleni max 6 ay tutuyorlar ülkede..

    Yani kamboçyada bile vize süresi o kadar degil hocam fazla sıkıyorsunuz. Turist vizesini 2 sene uzatamazsınız pasaportmu yeniliyorsunuz =)) bide destek vereceksiniz.. Ben amerikada ögrenci olarak gittim. Yüzlerce ögrenciyide amerika getirmişimdir. İş sahibi etmişimdir. Size küçük bir video ekliyorum.. İnsanlara lütfen yanlış bilgi vermeyin..


    https://www.youtube.com/watch?v=l03DCLQH0RY
    Haklısınız siz daha hakimsiniz konuya teşekkürler bilgi için.
  • 27-06-2024, 16:06:05
    #15
    Biz nişanlım ile asya bölgesine gitmeye karar verdik. Amerika bize biraz uçuk hayal olarak geldi. Ancak ileride neden olmasın tabii ki. Şuanda biletlerimizi aldık. Kısmet olur ise 14 aralıkta tayland ile başlayacak serüvenimiz. Biz biraz geze geze takılalım bir yerde durmayalım dedik.

    Bizim sıralamamız şu şekilde.
    Tayland
    Bali
    Sri Lanka
    Güney Kore
    Japonya

    Olarak geçecek. Hepsinde 2-3 ay kalmayı planlıyoruz. Bakalım 1 senemiz bu şekilde ilerlesin. En azından burada kendimizi yırttık bir şey sahip olamadık. En azından kendimize yatırım yapmış oluruz diye çıkıyoruz. Avrupa ülkelerini çok sevmiyoruz. Daha çok asya ve amerika tabii ki ancak amerika şuanda zor. Bu 1 yılın sonunda Avusturalya vizesine başvuru yapacağız. Zaten son 2 yıldır mart ayından itibaren gezerek yaşıyoruz ülkemizde'de. Gitmeden önce en azından bilgisayardan yani internetten kazanabileceğimiz tüm sektörlere adım atmaya çalışıyoruz. Tabii ki bilgi birikimimizin olduğu konularda. Çünkü zengin bir ailede değiliz. Umarım hepimizin gönlüne göre verir Allah. Bi çıkalım dışarısının havasını alalım. Hepimiz için hayırlısı olsun.
  • 27-06-2024, 16:14:06
    #16
    Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz nişanlım ile asya bölgesine gitmeye karar verdik. Amerika bize biraz uçuk hayal olarak geldi. Ancak ileride neden olmasın tabii ki. Şuanda biletlerimizi aldık. Kısmet olur ise 14 aralıkta tayland ile başlayacak serüvenimiz. Biz biraz geze geze takılalım bir yerde durmayalım dedik.

    Bizim sıralamamız şu şekilde.
    Tayland
    Bali
    Sri Lanka
    Güney Kore
    Japonya

    Olarak geçecek. Hepsinde 2-3 ay kalmayı planlıyoruz. Bakalım 1 senemiz bu şekilde ilerlesin. En azından burada kendimizi yırttık bir şey sahip olamadık. En azından kendimize yatırım yapmış oluruz diye çıkıyoruz. Avrupa ülkelerini çok sevmiyoruz. Daha çok asya ve amerika tabii ki ancak amerika şuanda zor. Bu 1 yılın sonunda Avusturalya vizesine başvuru yapacağız. Zaten son 2 yıldır mart ayından itibaren gezerek yaşıyoruz ülkemizde'de. Gitmeden önce en azından bilgisayardan yani internetten kazanabileceğimiz tüm sektörlere adım atmaya çalışıyoruz. Tabii ki bilgi birikimimizin olduğu konularda. Çünkü zengin bir ailede değiliz. Umarım hepimizin gönlüne göre verir Allah. Bi çıkalım dışarısının havasını alalım. Hepimiz için hayırlısı olsun.
    Çok güzel rota hayırlısı olsun ben Bali'ye gittim fakat Japonya'ya gitmeyi çok istiyordum ama olmadı. Asya kıtası çok güzel bir yer Amerika'dan ayrılmaya karar verirsem döneceğim yer kesinlikle hedefler ve plan tutarsa Bali yada Japonya olur, muhtemelen çok memnun kalacağınız ve keyifli bir rota olacak. Dediğiniz gibi sabit kalmadan gezerek kazanabileceğiniz bir iş yaparsanız zaten tadından yenmez hakkımızda hayırlısı olsun
  • 27-06-2024, 16:15:53
    #17
    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel rota hayırlısı olsun ben Bali'ye gittim fakat Japonya'ya gitmeyi çok istiyordum ama olmadı. Asya kıtası çok güzel bir yer Amerika'dan ayrılmaya karar verirsem döneceğim yer kesinlikle hedefler ve plan tutarsa Bali yada Japonya olur, muhtemelen çok memnun kalacağınız ve keyifli bir rota olacak. Dediğiniz gibi sabit kalmadan gezerek kazanabileceğiniz bir iş yaparsanız zaten tadından yenmez hakkımızda hayırlısı olsun
    İnşallah hocam daha önce 2016 yılında pattaya'ya gittim fakat bali ve japonya kısmet olmadı. Bakalım nasıl bir gezi bizi bekliyor olacak. youtube de vlog çekmeyide düşünüyoruz. umarım her şey güzel olur hepimiz için.
  • 27-06-2024, 16:57:28
    #18
    Hakkınız da hayırlısı olsun ben de ciddi ciddi böyle düşünceler içerisindeyim... son 2 3 aydır böyle... olduğum yer de sayıyormuş gibi hissediyorum kendimi sürekli.