Konu
3 ay sonra ABD'ye yerleşiyorum. Merak ettiğini sor :)
27-06-2024, 16:57:28
#18
OzanPsd
Hakkınız da hayırlısı olsun
ben de ciddi ciddi böyle düşünceler içerisindeyim... son 2 3 aydır böyle... olduğum yer de sayıyormuş gibi hissediyorum kendimi sürekli.