darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 günlük tecrübe ile macera dolu amerika hikayesinde bence siz fazla sıkıyorsunuz..Size JFK verilmeyen vizeyi 2 sene nasıl uzatıyorsunuz? Turist vizesinin üstü olan F1 vizesi ki ehliyet alır. Maksimum 1 egitim dönemi okul tarafından teyitli uzatılıyor. Bana 2 yıl turist vizesi almış bir tane örnek atabilirmisiniz. Yahu JFK gişesinde 10 yıl turist vizesi ile geleni max 6 ay tutuyorlar ülkede..

Yani kamboçyada bile vize süresi o kadar degil hocam fazla sıkıyorsunuz. Turist vizesini 2 sene uzatamazsınız pasaportmu yeniliyorsunuz =)) bide destek vereceksiniz.. Ben amerikada ögrenci olarak gittim. Yüzlerce ögrenciyide amerika getirmişimdir. İş sahibi etmişimdir. Size küçük bir video ekliyorum.. İnsanlara lütfen yanlış bilgi vermeyin..


https://www.youtube.com/watch?v=l03DCLQH0RY
Haklısınız siz daha hakimsiniz konuya teşekkürler bilgi için.