Çok güzel rota hayırlısı olsun ben Bali'ye gittim fakat Japonya'ya gitmeyi çok istiyordum ama olmadı. Asya kıtası çok güzel bir yer Amerika'dan ayrılmaya karar verirsem döneceğim yer kesinlikle hedefler ve plan tutarsa Bali yada Japonya olur, muhtemelen çok memnun kalacağınız ve keyifli bir rota olacak. Dediğiniz gibi sabit kalmadan gezerek kazanabileceğiniz bir iş yaparsanız zaten tadından yenmez hakkımızda hayırlısı olsun
İnşallah hocam daha önce 2016 yılında pattaya'ya gittim fakat bali ve japonya kısmet olmadı. Bakalım nasıl bir gezi bizi bekliyor olacak. youtube de vlog çekmeyide düşünüyoruz. umarım her şey güzel olur hepimiz için.