• 26-06-2024, 03:26:26
    #10
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bunlara müsade eden ve alkışlayan tayfanında uyutulmasını talep ediyorum. Şahsen bir vasıfları olduğunu da sanmıyorum.
    Bakınız
    İnsanları dolandıranlar yine insanlar hırsızlık yapan insan kumar bahis işi yapan insan yasaklı madde tüketen insan suç isleyip cezaevine giren insan sapıklık yapıp cezaevine girip her gün 3 öğün yemeği ayağına gelen insan

    Şimdi ben diyorum ki bu patili dostlarımız değilde bu işleri yapan insanlar uyutulsun sokak hayvanları uyutulsun diye ahkam kesen zihniyetleri cesaretleri var ise bence zerre yoktur gitsinler bu işleri yapan insanlar için uyutulmasi için bağırsın alkış tutsun hadi eywallah
  • 26-06-2024, 03:30:53
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakınız
    İnsanları dolandıranlar yine insanlar hırsızlık yapan insan kumar bahis işi yapan insan yasaklı madde tüketen insan suç isleyip cezaevine giren insan sapıklık yapıp cezaevine girip her gün 3 öğün yemeği ayağına gelen insan

    Şimdi ben diyorum ki bu patili dostlarımız değilde bu işleri yapan insanlar uyutulsun sokak hayvanları uyutulsun diye ahkam kesen zihniyetleri cesaretleri var ise bence zerre yoktur gitsinler bu işleri yapan insanlar için uyutulmasi için bağırsın alkış tutsun hadi eywallah
    Ben bu şahısların peşinde koşacaksam devlet ne halt edecek
  • 26-06-2024, 03:54:26
    #12
    Hocam evet çalışanların suçu var köpeklerin yeri orası değil sonuçta orası bir mağaza ancak çoğu büyük firma mağazaya koyduğu numune malları müşterilerine göndermiyor. Sipariş direk fabrika veya depo üzerinden çıkışı sağlanıyor. Benim köpeğim yok ancak köpekler veya kediler yada diğer hayvanlar çoğu kalleş insandan daha iyi. Kime güvensen sırtından vurmaya çalışıyor. Artık dünya öğle bir hale gelmiş ki. Birisi senin yanına geldiğinde veya yazdığın da acaba bir şey mi isteyecek düşüncesine giriyorsun. Çünkü dünya her geçen gün kirleniyor ve insanlar kötüleşiyor. Bu kirli dünya da allah sonumuzu hayır etsin. Saygılar
  • 26-06-2024, 04:00:20
    #13
    Ve yine insan....

    İnsanlar yüzünden yine hayvanların başına iş gelecek.

    Ne sevmeyi biliyoruz, ne de sevmemeyi.
    Olan bu dilsiz, masum canlara oluyor.

    Allah ıslah eder umarım bir gün.
    • fatihbaz
    • skorcanli
    fatihbaz ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 26-06-2024, 04:33:35
    #14
    Yol/yarış bisikleti antrenmanım oluyordu her gün, şehir merkezinde dahi saldırıyorlar.

    Şiddet görmelerine karşıyım fakat hiçbir insanın sağlığı bunlardan önemli değil. İnsanlardan daha değerli demişin fakat sevdiğin bir insanı 8-10 köpek parçalarsa önemini anlarsın.

    Köpeklerin genetik yapısı tamamen değişti, ben yıllardır içindeyim ve yıllardır besledim. 35 yaşındayım ve yaklaşık 23 yıldır kedileri beslerim bahçemde, köpekleride çok besledim fakat zaman geçtikçe evrilleştiklerini görmeye başladım.

    Elimizde telefon/bilgisayar alıp yazmak ile olmuyor. Barınaklara haftanın 3 günü gidip temizlik, bakım, doyurma, hastalık ve sağlıkları ile ilgilenme yapıyor musunuz mesela? Haftada kaç kilogram/ton mama ile besleme yapıyorsunuz mesela? Kuduz bir köpeği kucağınıza alıp o riskle veterinere götürme durumunuz oldu mu hiç? Veya gözü çıkmış, dişleri kırılmış, çenesi kaymış bir köpeği?

    Dışarıdan baktığınız vakit oy minnoşlar, paticanlar vs demek kolay. Benim gibi şehirler arası veya ilçeler arası antrenman yapın bisikletle 10-15 köpeğin saldırısına uğrayın sebepsiz yere birkaç defa köpek sevginizi tekrar konuşalım.
  • 26-06-2024, 04:53:03
    #15
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bunlara müsade eden ve alkışlayan tayfanında uyutulmasını talep ediyorum. Şahsen bir vasıfları olduğunu da sanmıyorum.
    Vasıfsız birisi olarak rahatlıkla şunu söyleyebilirim;

    Bir patideki tırnak etmeyecek insanlar bu konuda yorum yapmasın. Ne bilimsel, ne dinsel ne de etik bilgi sahibi değilsiniz.

    Maksat boş yorum olsun, sürüye katılıyım.
  • 26-06-2024, 04:59:13
    #16
    Konuya gelirsek,

    Mikropdan bahsetmişsiniz, alerji VS.

    Tuvaletten elini yıkamadan çıkanlar. Toplu taşımada burnunu karıştırıp oraya buraya sürenler, dokunduğu her şeyden sonra hiç bir zaman elini yıkamayanlar, sağa sola tıksırıp öksüren hapşuranlar, sokağa tükürüp balgam atanlar???

    Arkadaşlar, kimse kusra bakmasında %98 insanlar böyle. Kalan %2 lik kısımda zaten Avrupa da yaşıyor.

    Mikrop arıyorsanız evlerinize, kıyafetlerinize bakın. Önce Bi temizlemeyi, topluma saygı duymayı öğrenin sonra hijyenden bahsedersiniz. Burda hiç biriniz cidden hijyenik değilken mikroptan bahsetmesi aşırı itici.

    Video ve işletmeye gelecek olursak; siz satın almayın ve gitmeyin. Rahatsız oluyorsanız kimse sizi zorla ordan ürün almaya zorlamıyor. Şahsen aynı ilde olsam sırf destek için ihtiyacım olmasa da ürün satın alırdım.

    Sizde iyice çığırından çıktınız,

    Sokağa gidiyoruz, sokakta köpek olmaz
    Dükkanlarda bakıyoruz, dükkanda köpek olmaz hijyenik değil
    Eve alalım diyoruz yok ev sahibi izin vermiyor

    Kusra bakmayın ama, sizin hayvanlara düşman olduğunuz kadar bende insanlara düşmanım. Bir taş atsa birisi o taşı alır kafasını ezerim. Bende böyle bir hayvan delisi adamım.

    Burdaki yorumlar ve sosyal medyadaki akımları görünce, gittikçe insandan soğutup hayvanları seviyorum.

    Sokaktaki 1 köpek kadar olamıycak adamların nesini sevcem?

    Velhasıl kelam. İstemeyen gitmez olur biter. Neyin kudurukluğu bu? Beğenmiyorsan alma kardeşim?

    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yol/yarış bisikleti antrenmanım oluyordu her gün, şehir merkezinde dahi saldırıyorlar.



    Şiddet görmelerine karşıyım fakat hiçbir insanın sağlığı bunlardan önemli değil. İnsanlardan daha değerli demişin fakat sevdiğin bir insanı 8-10 köpek parçalarsa önemini anlarsın.



    Köpeklerin genetik yapısı tamamen değişti, ben yıllardır içindeyim ve yıllardır besledim. 35 yaşındayım ve yaklaşık 23 yıldır kedileri beslerim bahçemde, köpekleride çok besledim fakat zaman geçtikçe evrilleştiklerini görmeye başladım.



    Elimizde telefon/bilgisayar alıp yazmak ile olmuyor. Barınaklara haftanın 3 günü gidip temizlik, bakım, doyurma, hastalık ve sağlıkları ile ilgilenme yapıyor musunuz mesela? Haftada kaç kilogram/ton mama ile besleme yapıyorsunuz mesela? Kuduz bir köpeği kucağınıza alıp o riskle veterinere götürme durumunuz oldu mu hiç? Veya gözü çıkmış, dişleri kırılmış, çenesi kaymış bir köpeği?



    Dışarıdan baktığınız vakit oy minnoşlar, paticanlar vs demek kolay. Benim gibi şehirler arası veya ilçeler arası antrenman yapın bisikletle 10-15 köpeğin saldırısına uğrayın sebepsiz yere birkaç defa köpek sevginizi tekrar konuşalım.




    Hemen cevaplıyım, 2 adet köpeğim var evde beslediğim, dışarda 3 kere sürü 2 3 kere de teke tekte saldırdılar, hem bana hem köpeğime.



    Sonuç mu?



    Hala seviyorum hala insanlardan daha değerli görüyorum.



    Neden mi?



    Denklem basit, bu güne kadar kavga ettiğim, hak yiyen, pislik çıkaran, anama söven, aileme küfreden, hırsızlık yapan, dedikodu yapan, kendini uyanık sanan bir çok insanla karşılaşmaktansa orda köpekler tarafından iki ısırık almayı yeğlerim.



    Sanki bana canavarlar, tuttuğunu öldürmeden bırakmıyorlar gibi bahsediyorsunuz ya haykırıyorum. 3 gün sonra o kediyi köpeği sokaktan toplandıklarında, kurt domuz ayısı ile ne yapacaksınız çok merak ediyorum.



    Doğa size çok ağır cevap verecek. Ve sizin yanınızda bizde yanıcaz.



    Besleme ve barınak işine gelirsek, suni teneffüs yaparak kaç can kurtardığımı, aylık kaç kilo mama dağıttığımı, kapımın önünde ne kavgalar verdiğimi, kaç kedi kaç köpekle uğraştığımı, hatta onlara harcadığım kaç bin lirayı burda sana söyleyip gösteriş peşinde olamam. Bu bahsettiklerinizi gösteriş peşinde olan insanlarda yapıyor. Mama lobisini kullananlarda.



    Konu onların yaşam hakkını kendi doğalarında savunmak. Doğası sokak değil demeyin, bizim doğamız sokak değil. Bizim hatta bir doğamız bile yok. İşgalci pislik bir ırkız insanoğlu olarak.



    Bknz: Thanos....
  • 26-06-2024, 06:04:36
    #17
    videoyu ben de gördüm.çalışanın hareketinden net bi şekilde köpekleri çıkarmaya çalıştıgını gördüm,ama bi taraftandada kolay bişey degil.hayvan sonuçta,normalde saldırmıyor ama çıkarmak isteyince bıraksana kardeşim diyip saldırabilir hayvana zor kullanayım dese,bukezde hayvanseverler çalışanında,magazanında başına musallat olur.zor bi durum,sonu nasıl oldu görmedim.

    yorumuma gelirsek ; bi hayvansever olarak bi taraftan tabiki insan üzülüyor.ne toprak bıraktık,ne agaç,ne dogal bi ortam.hayvanlar ister istemez aslında olmaması gereken yerlerde sürekli karşımıza çıkmaya başladı.ama diger taraftan orada olmalarıda hoş degil saglık açısından.
  • 26-06-2024, 11:09:51
    #18
    backlinkmatik.com
    patili dostlarımızı seviyorum ancak bu demek değil ki böyle milletin alışveriş yaptıgı mekanlara, hatta satın alacağı yataga yorgagına girsin, veya cafede barda havlaşarak gürültü çıkarıp pet alışkanlıgı olmayan hatta hayvan fobisi olabilecek insanların huzurunu kaçırsın, cocuk parkına götürülüp korkusu olan çocukları rahatsız etsin vsvs

    kedi, köpek, kuş pek çok hayvan besledim. tatile giden dostlar güvenir bana bırakır köpeklerini falan. fakat böyle abuk sabuk şeyleri savunarak hayvanlara esas zararı hayvanseverler veriyor. ne işi var abi o hayvanların o yatakların üzerinde? ayrıca bunun nesi savunuluyor? aşılarını siz mi yaptırdınız o hayvanların, sağlık durumlarından emin misiniz de bu kadar rahatsınız. %100 sağlıklı olsalar bile, insanlar bunu görmek ve kabullenmek zorunda değil. al sahiplen kendi yatagına mı sokuyorsun, aynı kaptan yemek mi yiyorsun ne yaparsan yap. ama herkes hayvanlar ile aynı samimiyette olmak zorunda değil.

    bu görüntüleri savunmak sadece hayvan düşmanlarının ekmeğine yağ sürer, cahilce