Hocam evet çalışanların suçu var köpeklerin yeri orası değil sonuçta orası bir mağaza ancak çoğu büyük firma mağazaya koyduğu numune malları müşterilerine göndermiyor. Sipariş direk fabrika veya depo üzerinden çıkışı sağlanıyor. Benim köpeğim yok ancak köpekler veya kediler yada diğer hayvanlar çoğu kalleş insandan daha iyi. Kime güvensen sırtından vurmaya çalışıyor. Artık dünya öğle bir hale gelmiş ki. Birisi senin yanına geldiğinde veya yazdığın da acaba bir şey mi isteyecek düşüncesine giriyorsun. Çünkü dünya her geçen gün kirleniyor ve insanlar kötüleşiyor. Bu kirli dünya da allah sonumuzu hayır etsin. Saygılar