videoyu ben de gördüm.çalışanın hareketinden net bi şekilde köpekleri çıkarmaya çalıştıgını gördüm,ama bi taraftandada kolay bişey degil.hayvan sonuçta,normalde saldırmıyor ama çıkarmak isteyince bıraksana kardeşim diyip saldırabilir

hayvana zor kullanayım dese,bukezde hayvanseverler çalışanında,magazanında başına musallat olur.zor bi durum,sonu nasıl oldu görmedim.
yorumuma gelirsek ; bi hayvansever olarak bi taraftan tabiki insan üzülüyor.ne toprak bıraktık,ne agaç,ne dogal bi ortam.hayvanlar ister istemez aslında olmaması gereken yerlerde sürekli karşımıza çıkmaya başladı.ama diger taraftan orada olmalarıda hoş degil saglık açısından.