patili dostlarımızı seviyorum ancak bu demek değil ki böyle milletin alışveriş yaptıgı mekanlara, hatta satın alacağı yataga yorgagına girsin, veya cafede barda havlaşarak gürültü çıkarıp pet alışkanlıgı olmayan hatta hayvan fobisi olabilecek insanların huzurunu kaçırsın, cocuk parkına götürülüp korkusu olan çocukları rahatsız etsin vsvs
kedi, köpek, kuş pek çok hayvan besledim. tatile giden dostlar güvenir bana bırakır köpeklerini falan. fakat böyle abuk sabuk şeyleri savunarak hayvanlara esas zararı hayvanseverler veriyor. ne işi var abi o hayvanların o yatakların üzerinde? ayrıca bunun nesi savunuluyor? aşılarını siz mi yaptırdınız o hayvanların, sağlık durumlarından emin misiniz de bu kadar rahatsınız. %100 sağlıklı olsalar bile, insanlar bunu görmek ve kabullenmek zorunda değil. al sahiplen kendi yatagına mı sokuyorsun, aynı kaptan yemek mi yiyorsun ne yaparsan yap. ama herkes hayvanlar ile aynı samimiyette olmak zorunda değil.
bu görüntüleri savunmak sadece hayvan düşmanlarının ekmeğine yağ sürer, cahilce