• 26-06-2024, 02:55:38
    #1
    Merhaba
    X'de gezerken böyle bir haber gördüm beni oldukça üzdü.

    Mağazayı ve sokakta ki patili dostlarımıza kötü cümleler sarf etmişler hayvan severler cevap vermis ama yinede cevap verelim lütfen


  • 26-06-2024, 02:56:54
    #2
    Hiç güzel bir görüntü değil, ev ürünleri satılan bir yerde köpekler kıllarını bırakıyor ürünlere. Yıkansa da bu tüyler ve kokuları üzerinden çıkmıyor. Bit, pire bile bulaştırabilir ürünlere.
    • kastek
    • yunus035
    • raynnerino
    kastek, yunus035, raynnerino ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 26-06-2024, 02:57:51
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç güzel bir görüntü değil, ev ürünleri satılan bir yerde köpekler kıllarını bırakıyor ürünlere. Yıkansa da bu tüyler ve kokuları üzerinden çıkmıyor. Bit, pire bile bulaştırabilir ürünlere.
    Harika bir görüntü rahatsızlık duyuyorsanız gitmezsiniz olur biter
    • webmaster52
    • on2
    • cryptic
    webmaster52, on2, cryptic ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 26-06-2024, 02:59:44
    #4
    instagramda da ortalık karıştı bu videodan sonra zaten 😄
  • 26-06-2024, 03:01:12
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika bir görüntü rahatsızlık duyuyorsanız gitmezsiniz olur biter
    B*ku çıkmamak kaydıyla bir noktaya kadar güzel, mağaza sahip çıkmış hayvanlara. Fakat orası barinak değil mağaza. Alerjisi olan insanlar, çocuklar vs için tehlike arz eder.
    • kastek
    kastek bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-06-2024, 03:01:32
    #6
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    instagramda da ortalık karıştı bu videodan sonra zaten 😄
    Aslında daha önce bir çok kez yayınlandı bu firmanın videosu ve ertesi gün ailecek alışverişe gitmiştik.

    Ben insanlara değil patili dostlarima daha çok saygı ve sevgi duyuyoru
    • Blackbirdtech
    Blackbirdtech bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-06-2024, 03:04:15
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında daha önce bir çok kez yayınlandı bu firmanın videosu ve ertesi gün ailecek alışverişe gitmiştik.

    Ben insanlara değil patili dostlarima daha çok saygı ve sevgi duyuyoru
    ama bu videoda köpekler sanki kendi girmiş calisanlarin haberi yok, biri fark ediyor o da başka birine bildiriyor.

    herkes mağazaya teşekkür ediyor ama aslında köpekler kendileri veya musteri tarafından sokulmuş

    bir grupta mağazaya küfür ediyor köpek gördüğü için

    ortalık karıştı baya
  • 26-06-2024, 03:05:49
    #8
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama bu videoda köpekler sanki kendi girmiş calisanlarin haberi yok, biri fark ediyor o da başka birine bildiriyor.

    herkes mağazaya teşekkür ediyor ama aslında köpekler kendileri veya musteri tarafından sokulmuş

    bir grupta mağazaya küfür ediyor köpek gördüğü için

    ortalık karıştı baya
    Zara mağazalarında aynı bu şekilde
    Ve ismini bilmediğim bir çok mağaza bu şekilde.
    Örnek Ataşehir Emaar AVM
  • 26-06-2024, 03:19:09
    #9
    Ben bunlara müsade eden ve alkışlayan tayfanında uyutulmasını talep ediyorum. Şahsen bir vasıfları olduğunu da sanmıyorum.