Merhaba
X'de gezerken böyle bir haber gördüm beni oldukça üzdü.

Mağazayı ve sokakta ki patili dostlarımıza kötü cümleler sarf etmişler hayvan severler cevap vermis ama yinede cevap verelim lütfen