Hiç güzel bir görüntü değil, ev ürünleri satılan bir yerde köpekler kıllarını bırakıyor ürünlere. Yıkansa da bu tüyler ve kokuları üzerinden çıkmıyor. Bit, pire bile bulaştırabilir ürünlere.
Harika bir görüntü rahatsızlık duyuyorsanız gitmezsiniz olur biter