Ben bunlara müsade eden ve alkışlayan tayfanında uyutulmasını talep ediyorum. Şahsen bir vasıfları olduğunu da sanmıyorum.
Vasıfsız birisi olarak rahatlıkla şunu söyleyebilirim;
Bir patideki tırnak etmeyecek insanlar bu konuda yorum yapmasın. Ne bilimsel, ne dinsel ne de etik bilgi sahibi değilsiniz.
Maksat boş yorum olsun, sürüye katılıyım.