• 30-05-2024, 23:20:46
    #28
    Üyeliği durduruldu
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neler neler var hocam benim pizza yediğim yerde 1 2 kez problem çıkınca dedim daha söylemeyeceğim yanlış geliyor falan diye sonra geçen bi bakayım yorumlara dedim tekrar söylerim düzelmişse diye sigara izmariti çıkmış pizzadan düşünün çok kötü, bir keresinde bulaşık teli çıktı arkadaşımın pizzadan yanımdayken, geçenlerde bilindik bir firma diyip farklı yere gitmeyelim dedik bu sefer köftenin tam ortasından mavi eldiven parçası çıktı falan ben artık çok da takmamaya çalışıyorum çünkü denetim vs yok yani
    Hocam sizinkiler daha üst düzey seylermis herhalde onları gören birisi direk fobi oluşurdu. Geçmiş olsun.
  • 30-05-2024, 23:23:21
    #29
    Konuyu görünce nedense aklıma gelen şu oldu.

    https://eksisozluk.com/entry/123979884

    Alıntı
    her lahmacun lafı geçtiğinde kıllıoğlu lahmacunları aklımdan geçer.
    Ruhsar dizisinde reklam ajansına reklam yaptırmak isteyen Kıllıoğlu Lahmacun
  • 30-05-2024, 23:25:13
    #30
    Üyeliği durduruldu
    hakan4729 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu görünce nedense aklıma gelen şu oldu.

    https://eksisozluk.com/entry/123979884



    Ruhsar dizisinde reklam ajansına reklam yaptırmak isteyen Kıllıoğlu Lahmacun
    😅😅😅 Mükemmel firma hocam
  • 30-05-2024, 23:25:48
    #31
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizinkiler daha üst düzey seylermis herhalde onları gören birisi direk fobi oluşurdu. Geçmiş olsun.
    saol hocam bir de önceden yediğin yerler olunca hepten diyorsun ulan bu tel nerden gelmiş eldiven nerden gelmiş acaba falan derken ama mecburiyetten yiyorum dışarıda yine ama tabi genelde o mekanlarda değil artık görmemek lazımda işte önüne çıkıyor yani büyük ihtimal daha beterlerini yemişizdir de farketmemişizdir
  • 30-05-2024, 23:29:40
    #32
    Üyeliği durduruldu
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saol hocam bir de önceden yediğin yerler olunca hepten diyorsun ulan bu tel nerden gelmiş eldiven nerden gelmiş acaba falan derken ama mecburiyetten yiyorum dışarıda yine ama tabi genelde o mekanlarda değil artık görmemek lazımda işte önüne çıkıyor yani büyük ihtimal daha beterlerini yemişizdir de farketmemişizdir
    Evet üstad çok haklısın.
  • 30-05-2024, 23:29:46
    #33
    tipinden hangi ünlü firma olduğunu anladım
    Ben de çok üründe farkediyorum maalesef
    kaliteli dediğimiz yerlerde bile başımıza geldi
    Çoğunluk yerken yemeğe pek bakmaz
    o nedenle görmüyorlar
    ama çok yerde yaşanıyor bu durum maalesef
  • 30-05-2024, 23:32:18
    #34
    Üyeliği durduruldu
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tipinden hangi ünlü firma olduğunu anladım
    Ben de çok üründe farkediyorum maalesef
    kaliteli dediğimiz yerlerde bile başımıza geldi
    Çoğunluk yerken yemeğe pek bakmaz
    o nedenle görmüyorlar
    ama çok yerde yaşanıyor bu durum maalesef
    Evet hocam artık bakmaya başlamak lazım onu anladım yani bir jilet parçası felan kalsa ölüme dahi götürebilir.
  • 30-05-2024, 23:35:44
    #35
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam artık bakmaya başlamak lazım onu anladım yani bir jilet parçası felan kalsa ölüme dahi götürebilir.
    bir de çoğu yerin kullandığı malzemelerin kalitesi veya
    mutfak temizliği filan içler acısı
    az kişi calistiriyorlar 3 kuruşa
    onlarda umursamıyor
    ciddi denetimler yapılsa
    ceza yemeyen yer çok azdır vallahi
    mecburen çoğu zaman yiyoruz ama içimiz rahat değil.
    Bu pahalilikltan sonra iyice kötü oldu ve olacak her şey malzemeden personelden tasarrufa gidiyorlar
  • 30-05-2024, 23:35:54
    #36
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😅😅😅 Mükemmel firma hocam
    Siz bu konuyu açtınız ama benim için hiç iyi olmadı. Kılla alakalı her şeyi paylaşırım şimdi ben. 😅

    Şu videoda geçen bir replik var "Üşürsün, kıl lazım bir şeydir"


    https://www.youtube.com/watch?v=Yv_EtPPFuuY