Hocam sizinkiler daha üst düzey seylermis herhalde onları gören birisi direk fobi oluşurdu. Geçmiş olsun.
saol hocam bir de önceden yediğin yerler olunca hepten diyorsun ulan bu tel nerden gelmiş eldiven nerden gelmiş acaba falan derken ama mecburiyetten yiyorum dışarıda yine ama tabi genelde o mekanlarda değil artık görmemek lazımda işte önüne çıkıyor yani büyük ihtimal daha beterlerini yemişizdir de farketmemişizdir