• 30-05-2024, 23:37:23
    #37
    Üyeliği durduruldu
    hakan4729 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bu konuyu açtınız ama benim için hiç iyi olmadı. Kılla alakalı her şeyi paylaşırım şimdi ben. 😅

    Şu videoda geçen bir replik var "Üşürsün, kıl lazım bir şeydir"


    https://www.youtube.com/watch?v=Yv_EtPPFuuY
    Paylaşın hocam izahı olmayan şeyin ne yazik ki mizahi olur hiç problem değil.
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir de çoğu yerin kullandığı malzemelerin kalitesi veya
    mutfak temizliği filan içler acısı
    az kişi calistiriyorlar 3 kuruşa
    onlarda umursamıyor
    ciddi denetimler yapılsa
    ceza yemeyen yer çok azdır vallahi
    mecburen çoğu zaman yiyoruz ama içimiz rahat değil.
    Bu pahalilikltan sonra iyice kötü oldu ve olacak her şey malzemeden personelden tasarrufa gidiyorlar
    Haklısın üstad az işçi çok emek istiyorlar bu da bize yansıyor ne yazık ki.
  • 31-05-2024, 00:45:13
    #38
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam ona şükür valla başka bir kıla benzese daha dışarıda zor yemek yerdim 😅
    Uyarmıştım geçen hafta iyi sadece kılla kurtarmışsın
    https://www.r10.net/off-topic/408512...atli-olun.html
  • 31-05-2024, 01:24:42
    #39
    backlinkmatik.com
    ben cikarip devam ediyorum

    insanlar fazla takiliyor bu işlere, milyonluk bir türün son 20 yillik tripleri ile kafayi bozmusuz

    soludugun havada
    yatağında
    mutfak tezgahinda

    o kildakilerden 1000 kat fazla mikrop var

    Fen şart
  • 31-05-2024, 01:40:37
    #40
    ben tırnak çıktığını hatırlıyorum ev yemeğinden.kadın tırnağı
  • 31-05-2024, 02:07:07
    #41
    Üyeliği durduruldu
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben tırnak çıktığını hatırlıyorum ev yemeğinden.kadın tırnağı
    İnşallah ojeli değildir hocam
  • 31-05-2024, 02:07:42
    #42
    Üyeliği durduruldu
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyarmıştım geçen hafta iyi sadece kılla kurtarmışsın
    https://www.r10.net/off-topic/408512...atli-olun.html
    Kemik ve tüy daha kötü üstad umarım tekrarı olmaz.
  • 31-05-2024, 02:08:32
    #43
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah ojeli değildir hocam
    yok değildi.büyü için konulduğunu düşündüm.tanıdık birinden gelmişti yemek
  • 31-05-2024, 02:09:06
    #44
    Üyeliği durduruldu
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok değildi.büyü için konulduğunu düşündüm.tanıdık birinden gelmişti yemek
    Kurbağa yoksa düşünülebilir aslında üstad 😅
  • 31-05-2024, 10:50:27
    #45
    Her şey de çıkabilir kıl.
    İlla her yemekten çıkacak diye bir kaide yok.
    Siz yine içindeyken farketmişsiniz.
    Bir de yerken ağzınızdan sündürerek çıkarsaydınız?
    Evde yerken 1-2 kez başıma geldi.