bir de çoğu yerin kullandığı malzemelerin kalitesi veya
mutfak temizliği filan içler acısı
az kişi calistiriyorlar 3 kuruşa
onlarda umursamıyor
ciddi denetimler yapılsa
ceza yemeyen yer çok azdır vallahi
mecburen çoğu zaman yiyoruz ama içimiz rahat değil.
Bu pahalilikltan sonra iyice kötü oldu ve olacak her şey malzemeden personelden tasarrufa gidiyorlar
Haklısın üstad az işçi çok emek istiyorlar bu da bize yansıyor ne yazık ki.
Her şey de çıkabilir kıl.
İlla her yemekten çıkacak diye bir kaide yok.
Siz yine içindeyken farketmişsiniz.
Bir de yerken ağzınızdan sündürerek çıkarsaydınız?
Evde yerken 1-2 kez başıma geldi.