AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam ona şükür valla başka bir kıla benzese daha dışarıda zor yemek yerdim 😅
Uyarmıştım geçen hafta iyi sadece kılla kurtarmışsın
https://www.r10.net/off-topic/408512...atli-olun.html