hakan4729 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bu konuyu açtınız ama benim için hiç iyi olmadı. Kılla alakalı her şeyi paylaşırım şimdi ben. 😅

Şu videoda geçen bir replik var "Üşürsün, kıl lazım bir şeydir"


https://www.youtube.com/watch?v=Yv_EtPPFuuY
Paylaşın hocam izahı olmayan şeyin ne yazik ki mizahi olur hiç problem değil.
videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir de çoğu yerin kullandığı malzemelerin kalitesi veya
mutfak temizliği filan içler acısı
az kişi calistiriyorlar 3 kuruşa
onlarda umursamıyor
ciddi denetimler yapılsa
ceza yemeyen yer çok azdır vallahi
mecburen çoğu zaman yiyoruz ama içimiz rahat değil.
Bu pahalilikltan sonra iyice kötü oldu ve olacak her şey malzemeden personelden tasarrufa gidiyorlar
Haklısın üstad az işçi çok emek istiyorlar bu da bize yansıyor ne yazık ki.