neler neler var hocam benim pizza yediğim yerde 1 2 kez problem çıkınca dedim daha söylemeyeceğim yanlış geliyor falan diye sonra geçen bi bakayım yorumlara dedim tekrar söylerim düzelmişse diye sigara izmariti çıkmış pizzadan düşünün çok kötü, bir keresinde bulaşık teli çıktı arkadaşımın pizzadan yanımdayken, geçenlerde bilindik bir firma diyip farklı yere gitmeyelim dedik bu sefer köftenin tam ortasından mavi eldiven parçası çıktı falan ben artık çok da takmamaya çalışıyorum çünkü denetim vs yok yani
Ek Not: yorumu yazdıktan sonra geldi aklıma bilindik bir pide yerinde ise sipariş verdim yan taraftan yapılan yer gözüküyor çocuk elindeki eldiveni düşürdü yere ordan tekrar aldı hamurların olduğu kısıma koydu eldiveni sonra tekrar eline giyip yoğurduğunu görünce dedim kardeşim çağır müdürü iptal et benim siparişi diyip daha o markadanda yemiyorum valla trajik olaylar.