• 30-05-2024, 23:05:13
    #19
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kez kıl çıkınca insanın aklına türlü türlü şey geliyor çıkan anlar demi hocam
    Anatomiden bi girer insanın aklına, Bilinmeyen ama dna testi ile bulunabilecek olan kişinin günlük yaşamını değerlendirerek son bulur insanın kafasında hocam o durum
  • 30-05-2024, 23:06:45
    #20
    saç kılına benziyor buna şükür
  • 30-05-2024, 23:07:48
    #21
    Üyeliği durduruldu
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saç kılına benziyor buna şükür
    Evet hocam ona şükür valla başka bir kıla benzese daha dışarıda zor yemek yerdim 😅
  • 30-05-2024, 23:07:50
    #22
    Bu olası bi durum fakat geçen hamburger yiyorduk içerisinden büyük büyük taşlar çıktı nasıl oldu anlamadık. Aradık ilgili firmayı bilgileri olsun diye, firma diyor ücretsiz tekrar gönderelim. Aman Allah korusun dedik 😀 Dışarıdan hiçbir şey yenmez ama mecbur kalıp yiyoruz. Bu kıl belki en temizidir, daha neler var neler…
  • 30-05-2024, 23:08:29
    #23
    Üyeliği durduruldu
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olası bi durum fakat geçen hamburger yiyorduk içerisinden büyük büyük taşlar çıktı nasıl oldu anlamadık. Aradık ilgili firmayı bilgileri olsun diye, firma diyor ücretsiz tekrar gönderelim. Aman Allah korusun dedik 😀 Dışarıdan hiçbir şey yenmez ama mecbur kalıp yiyoruz. Bu kıl belki en temizidir, daha neler var neler…
    Demek ki size de çakıl taşı promosyon göndermişler hocam
  • 30-05-2024, 23:09:24
    #24
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek ki size de çakıl taşı promosyon göndermişler hocam
    Biraz öyle olmuş hocam
  • 30-05-2024, 23:11:17
    #25
    gÖZLE GÖRÜLMEYEN NELER YEDİRİYORlar KİMBİLİR bize
  • 30-05-2024, 23:12:10
    #26
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Şikayet var sitesine yazın bence
  • 30-05-2024, 23:19:09
    #27
    neler neler var hocam benim pizza yediğim yerde 1 2 kez problem çıkınca dedim daha söylemeyeceğim yanlış geliyor falan diye sonra geçen bi bakayım yorumlara dedim tekrar söylerim düzelmişse diye sigara izmariti çıkmış pizzadan düşünün çok kötü, bir keresinde bulaşık teli çıktı arkadaşımın pizzadan yanımdayken, geçenlerde bilindik bir firma diyip farklı yere gitmeyelim dedik bu sefer köftenin tam ortasından mavi eldiven parçası çıktı falan ben artık çok da takmamaya çalışıyorum çünkü denetim vs yok yani
    Ek Not: yorumu yazdıktan sonra geldi aklıma bilindik bir pide yerinde ise sipariş verdim yan taraftan yapılan yer gözüküyor çocuk elindeki eldiveni düşürdü yere ordan tekrar aldı hamurların olduğu kısıma koydu eldiveni sonra tekrar eline giyip yoğurduğunu görünce dedim kardeşim çağır müdürü iptal et benim siparişi diyip daha o markadanda yemiyorum valla trajik olaylar.