LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neler neler var hocam benim pizza yediğim yerde 1 2 kez problem çıkınca dedim daha söylemeyeceğim yanlış geliyor falan diye sonra geçen bi bakayım yorumlara dedim tekrar söylerim düzelmişse diye sigara izmariti çıkmış pizzadan düşünün çok kötü, bir keresinde bulaşık teli çıktı arkadaşımın pizzadan yanımdayken, geçenlerde bilindik bir firma diyip farklı yere gitmeyelim dedik bu sefer köftenin tam ortasından mavi eldiven parçası çıktı falan ben artık çok da takmamaya çalışıyorum çünkü denetim vs yok yani
Hocam sizinkiler daha üst düzey seylermis herhalde onları gören birisi direk fobi oluşurdu. Geçmiş olsun.