LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saol hocam bir de önceden yediğin yerler olunca hepten diyorsun ulan bu tel nerden gelmiş eldiven nerden gelmiş acaba falan derken ama mecburiyetten yiyorum dışarıda yine ama tabi genelde o mekanlarda değil artık görmemek lazımda işte önüne çıkıyor yani büyük ihtimal daha beterlerini yemişizdir de farketmemişizdir
Evet üstad çok haklısın.