AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam artık bakmaya başlamak lazım onu anladım yani bir jilet parçası felan kalsa ölüme dahi götürebilir.
bir de çoğu yerin kullandığı malzemelerin kalitesi veya
mutfak temizliği filan içler acısı
az kişi calistiriyorlar 3 kuruşa
onlarda umursamıyor
ciddi denetimler yapılsa
ceza yemeyen yer çok azdır vallahi
mecburen çoğu zaman yiyoruz ama içimiz rahat değil.
Bu pahalilikltan sonra iyice kötü oldu ve olacak her şey malzemeden personelden tasarrufa gidiyorlar