İçecek fiyatları çok arttı.
Malesef alırken kazıklanmış hissiyatı veriyor. Yemek Paket serviste zaten içecek söylemiyorum evde mutlaka içecek oluyor yada farklı bir market uygulamasından daha uyguna söyleyebilirsiniz.
Serbest Piyasanın Kötü Yanı
28
●1.482
- 26-04-2024, 12:30:54
- 26-04-2024, 12:54:22Biliyorum hocam içecekten kazanıyor ama son zamanlardaki fiyat artışları çok absürt onu demek istiyorum.deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2024, 13:04:20Hepimiz bir restaurant müşterisi olarak baksakta işin içine girince malesef öyle olmuyor. Normalde satması gereken sepette değil restaurantta müşterisine 75 TL dir. Ancak bir çok restaurant kâarından kısma yoluna gidiyor, burada eleştirilmesi gereken restaurant ve esnaftan çok bence esnaf için vergi yükünü, personel yükünü arttıran faktörlere bakmak lazım. Restaurantta ürünleirn kâr'ı tek içecek kalemi olarak belirlenmez. İçecek dediğiniz şeyinde maliyeti marketten yada toptandan alıp dükkana koymak değildir. Bunu dizdirdiğiniz personel, içine koyduğunuz dolabın elektriğine kadar hesaplarsınız, ayrıca bunun dışında restauranttaki her kalemin üzerinde öz fiyatı harici mutfak personelinizin, salon personelinizin, lojistik masrafların, zaiyat ürünlerinin hesaplanması gerekir. Buna bide sepette online satış eklediğinizde yüksek komisyonlar, yüksek kurye ücretleri ekleniyor. İnsanın bu fiyatları görünce tabiki canı sıkılıyor ancak o kolayı 60 yerine oraya 30 yazıp fiyatları sizin düşündüğünüz şekilde düzenlerse en fazla o firmadan 3 kez sipariş verirsiniz 4. kez baktığınızda sepette olmadığını olduda yerinde yemek istediğinizde devren kiralık yazısını görürsünüz.
- 26-04-2024, 13:19:06Hocam firma adı vermeyeceğim aynı uygulama üzerinde çok bilinen iki yemek firmasımuratgok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri 30 TL'ye satarken biri 70 TL'ye satıyor.
x firmasına enflasyon vuruyorda xx firmasına vurmuyor mu?


Bu bilinmeyen başka firma 33 cl değilde 20 cl ürünü daha düşük
- 26-04-2024, 13:29:19Tekrardan belirteyim isyanınızda size hak veriyorum, bir tüketici olarak benimde canımı sıkıyor o konuda hemfikiriz yanlış anlaşılmak istemem. Benim belirttiğim kısım fiyat belirlemedeki detaylar İki restaurantı detaylı yemek ve içecek fiyatlarını görmediğim için detaylı bir yorum yapamıyorum. Ancak illaki içeceğe yüklemediği ücreti yiyeceğe yüklemiş olabilir bunu yapmanın bir çok yolu var. Umarım içinde bulunduğumuz durumu en kısa sürede aşar alım gücümüz yükselir ve bu tip durumlarla en verimli çağlarımızı tüketmeyiz.YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


