İçecek fiyatları çok arttı.
Malesef alırken kazıklanmış hissiyatı veriyor. Yemek Paket serviste zaten içecek söylemiyorum evde mutlaka içecek oluyor yada farklı bir market uygulamasından daha uyguna söyleyebilirsiniz.