Yemek sektöründe bir hamburger yaparsın. Etin kalitesi içeriği vs ürünün fiyatını belirler. (bunlara hiç sözüm yok)
Peki kapalı kutu her yerde aynı olan içeceklerin fiyatlarında neden kafasına göre satılıyor hiç anlamıyorum. (PAKET SERVİS İÇİN DİYORUM)
Satıcılar bunu toptan daha ucuza alıyor. Örnek yemek uygulamasında x firmasının içecek fiyatlarına bakıyorum. 64 TL'ye 33cl teneke içecek mi olur?
Bana saçmalık geliyor siz ne düşünüyorsunuz.

Market uygulamasında bile 25 TL

Ekleme market fiyatı yanlış anlaşılıyor ürünün ham fiyatını olarak görülmesi için eklemiştim.
Ekleme:
Bu başka yemek uygulamasındaki fiyat
Firma adı vermeyeceğim aynı uygulama üzerinde çok bilinen iki yemek firması
Biri 30 TL'ye satarken biri 70 TL'ye satıyor.


Bu bilinmeyen başka firma 33 cl değilde 20 cl ürünü daha düşük
