Hocam siz toptan diyorsunuzda. Esnafon alacağı max 4 koli koladır. Ve bu pazaryerlerinin kesintisini hesaba katın. Hiç bir kâr kalmıyor. 10 yıldan fazladır babam marketçi koladan kalan max kar 3-5 lira arası. Böyle yapmassa kimse pazaryerlerinden kazanamaz. Biz getirde kendi dükkanımızdaki ürüne %50 koyup satıyoruz gene ucu ucuna dayanıyoruz