Hepimiz bir restaurant müşterisi olarak baksakta işin içine girince malesef öyle olmuyor. Normalde satması gereken sepette değil restaurantta müşterisine 75 TL dir. Ancak bir çok restaurant kâarından kısma yoluna gidiyor, burada eleştirilmesi gereken restaurant ve esnaftan çok bence esnaf için vergi yükünü, personel yükünü arttıran faktörlere bakmak lazım. Restaurantta ürünleirn kâr'ı tek içecek kalemi olarak belirlenmez. İçecek dediğiniz şeyinde maliyeti marketten yada toptandan alıp dükkana koymak değildir. Bunu dizdirdiğiniz personel, içine koyduğunuz dolabın elektriğine kadar hesaplarsınız, ayrıca bunun dışında restauranttaki her kalemin üzerinde öz fiyatı harici mutfak personelinizin, salon personelinizin, lojistik masrafların, zaiyat ürünlerinin hesaplanması gerekir. Buna bide sepette online satış eklediğinizde yüksek komisyonlar, yüksek kurye ücretleri ekleniyor. İnsanın bu fiyatları görünce tabiki canı sıkılıyor ancak o kolayı 60 yerine oraya 30 yazıp fiyatları sizin düşündüğünüz şekilde düzenlerse en fazla o firmadan 3 kez sipariş verirsiniz 4. kez baktığınızda sepette olmadığını olduda yerinde yemek istediğinizde devren kiralık yazısını görürsünüz.