Hocam zaten gıda sektörü içecekden kazanıyor parayı. Adam her yerde 70 TL olan döneri 55 TL den satıyor. 2,25 den aldığı ayranı 15 TL den satıyor örnek olarak yani
Biliyorum hocam içecekten kazanıyor ama son zamanlardaki fiyat artışları çok absürt onu demek istiyorum.