Hocam firma adı vermeyeceğim aynı uygulama üzerinde çok bilinen iki yemek firması
Biri 30 TL'ye satarken biri 70 tL'ye satıyor.
Ben olayın burasındayım.
x firmasına enflasyon vuruyorda xx firmasına vurmuyor mu?
Tekrardan belirteyim isyanınızda size hak veriyorum, bir tüketici olarak benimde canımı sıkıyor o konuda hemfikiriz yanlış anlaşılmak istemem. Benim belirttiğim kısım fiyat belirlemedeki detaylar İki restaurantı detaylı yemek ve içecek fiyatlarını görmediğim için detaylı bir yorum yapamıyorum. Ancak illaki içeceğe yüklemediği ücreti yiyeceğe yüklemiş olabilir bunu yapmanın bir çok yolu var. Umarım içinde bulunduğumuz durumu en kısa sürede aşar alım gücümüz yükselir ve bu tip durumlarla en verimli çağlarımızı tüketmeyiz.