• 29-03-2024, 23:12:32
    #28
    Ben annemin yaşlılığını bile göremedim ve vedalaşamadım bile. Umarım en azından sen görmüşsündür.
    https://www.r10.net/aramizdan-ayrila...uyu-annem.html
    Alışacaksınız malesef.Allah sabır versin ve başınız sağolsun bilirim nasıl duygu olduğunu...Zor hem de çok zor.Sabır diliyorum.Zaman geçse de dinmeyecek o acı sadece alışmaya çalışacaksın.
  • 29-03-2024, 23:19:54
    #29
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
  • 29-03-2024, 23:21:07
    #30
    10 sene olacak Temmuzda kaybedeli. Zamanın durması böyle bir şey. Çok üzüldüm başınız sağolsun
  • 29-03-2024, 23:30:25
    #31
    Bende annemi ve babamı Türkiyede bırakıp Almanyaya taşındım telefonla bile zor oluyor. Allah sabır versin hocam
  • 30-03-2024, 00:01:05
    #32
    Allah rahmet eylesin, imanını, inancını arttırarak güçlü ve sabırlı olursun.
    • ToryVidar
    ToryVidar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-03-2024, 00:09:20
    #33
    Allah rahmet eylesin.
    Herkes bir gün ölümü tadacak, kaçarı yok maalesef.
    Ahirette de aynı yerde haşrolmak için hayırlı işler yapın, anneniz adına sadaka dağıtın, hayır yapın.
    Hem ona hem de size rabbim rahmetiyle muamele eder inşallah.
  • 30-03-2024, 01:03:19
    #34
    Hepinizden allah razı olsun kiminizle aynı acıyı yaşamışız kiminiz benim yerine koymuş kendini hepinizden tek tek allah razı olsun ben de burada güç bulmaya çalışıyorum ama yaşayan bilir bu acı tarif edilmez boşluk hissi geçmicek her yer anı dolu olucak daha 2 günden çok özledim allahım sizlerede sabır versin banada
  • 30-03-2024, 04:53:41
    #35
    O geçit hepimize Nur olsun. Eninde sonunda varacağımız bir bilinmeyene yelken açmak, ancak eninde sonunda hep birlikte olacağız.. Merak etme! Cennet var.. Tebessüm göster, kendini ora da bil, Annen de seninle beraber ve de her tandık yine aynı şekil de beraber. Ölümsüzlük yeni başlıyor onun için.

    Allah gani gani rahmet eylesin.... 🙏
  • 30-03-2024, 05:28:33
    #36
    Allah rahmet eylesin

    Rabbim mekanını cennet etsin