O geçit hepimize Nur olsun. Eninde sonunda varacağımız bir bilinmeyene yelken açmak, ancak eninde sonunda hep birlikte olacağız.. Merak etme! Cennet var.. Tebessüm göster, kendini ora da bil, Annen de seninle beraber ve de her tandık yine aynı şekil de beraber. Ölümsüzlük yeni başlıyor onun için.
Allah gani gani rahmet eylesin.... 🙏