Ben annemin yaşlılığını bile göremedim ve vedalaşamadım bile. Umarım en azından sen görmüşsündür.
https://www.r10.net/aramizdan-ayrila...uyu-annem.html
Alışacaksınız malesef.Allah sabır versin ve başınız sağolsun bilirim nasıl duygu olduğunu...Zor hem de çok zor.Sabır diliyorum.Zaman geçse de dinmeyecek o acı sadece alışmaya çalışacaksın.