• 29-03-2024, 22:41:07
    #19
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah, gözlerim doldu inan ki geçen konuna yazmıştım.
  • 29-03-2024, 22:45:08
    #20
    Bende erken yaşta kaybettim annemi ve hala acısı taze. Hocam sürekli düşünmemeye onu hatırlatacak şeylerden kaçınmaya çalışın. Bir süre en azından güç toplayana kadar.
  • 29-03-2024, 22:48:38
    #21
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun aleyküm dün annemi kaybettik Hakkın rahmetine kavuştu güzel gözlü annem
    içim içimi kavuruyor napıcağımı bilmiyorum okunan kur anı kerimlerde her yerde gozumun önüne geliyor çok çaresizim çok yanlız hissediyorum ve çok özledim daha şimdiden ciğerim yanıyor nasıl dayanılır bu acıya
    güzel kardeşim, kendini bir işe ver kafanı dağıt yada yapamıyorsan yanlış anlamazsan, bir piskoloğa görün. İstenmeyen şeyler doğurabilir. Kendini düşünmediğin anlarda etrafındakiler düşün arkadaşların/sevdiklerini vb..
  • 29-03-2024, 22:50:30
    #22
    Yüce rabbim sabır versin. Mekanı cennet olsun inş.
  • 29-03-2024, 22:51:33
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Geçen sene Ağustos ayında bende annemi kaybettim.... Başınız sağolsun...Tüm ölmüşlerimizin mekânı cennet olsun...
  • 29-03-2024, 22:52:21
    #24
    mekanı cennet olsun .o inşaallah huzur buldu öyle düşün
  • 29-03-2024, 22:56:31
    #25
    Başınız sağolsun hocam allah taksiratını affetsin 🙏
  • 29-03-2024, 23:00:56
    #26
    Geçen sene Ocakta ben de annemi kaybettim. Zor hocam. Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
  • 29-03-2024, 23:05:40
    #27
    Hocam 6 yaşında annem vefat etti anne kelimesinin nasıl kime hitap edildiğinin karşılığı bile yok bende. 35 yaşındayım bir anne kelimesine şuan canımı vermeye razıyım. Annem karşıma gelsin birdefa anne diyip öliym hiç sorun değil. 70 yaşına gelsek te aynı olacak. Ama şunu unutmamak lazım TESLİMİYET. Allaha Teslim olun bu acınızla kolaylık sağlayacaktır. Ölüm haktır. Bizde öleceğiz. Zamanı geldiğinde bu forumdaki yazılar birer ölü insanların konuları olacak. Annenize özlem duyarak ben şunu yapsam annem memnun olurdu benimle gurur duyardı sevinirdi v.s. Yaşam tarzında olursanız bir nebze yaşantınızada olumlu yönde etki eder iyi bir evlat bıraktığı için geride onun hanesine de hayır yazılır. Anneler vefat etse bile arkasında iyilik bırakır. Allah sana selamet versin metanet versin.