Hocam 6 yaşında annem vefat etti anne kelimesinin nasıl kime hitap edildiğinin karşılığı bile yok bende. 35 yaşındayım bir anne kelimesine şuan canımı vermeye razıyım. Annem karşıma gelsin birdefa anne diyip öliym hiç sorun değil. 70 yaşına gelsek te aynı olacak. Ama şunu unutmamak lazım TESLİMİYET. Allaha Teslim olun bu acınızla kolaylık sağlayacaktır. Ölüm haktır. Bizde öleceğiz. Zamanı geldiğinde bu forumdaki yazılar birer ölü insanların konuları olacak. Annenize özlem duyarak ben şunu yapsam annem memnun olurdu benimle gurur duyardı sevinirdi v.s. Yaşam tarzında olursanız bir nebze yaşantınızada olumlu yönde etki eder iyi bir evlat bıraktığı için geride onun hanesine de hayır yazılır. Anneler vefat etse bile arkasında iyilik bırakır. Allah sana selamet versin metanet versin.