Selamun aleyküm dün annemi kaybettik Hakkın rahmetine kavuştu güzel gözlü annem
içim içimi kavuruyor napıcağımı bilmiyorum okunan kur anı kerimlerde her yerde gozumun önüne geliyor çok çaresizim çok yanlız hissediyorum ve çok özledim daha şimdiden ciğerim yanıyor nasıl dayanılır bu acıya
Annemi kaybettiğimden beri kötüyüm
49
●1.946
- 29-03-2024, 22:26:48Allah'tan geldik Allah'a döneceğiz. Bir süre sonra siz de, bizler de sevdiklerimizle sonsuz bir yerde buluşacağız. Süreli olan kısmın sonuna geldi anneniz, cennette kavuşacaksınız inşallah.
- 29-03-2024, 22:26:49Allah rahmet eylesin.
Gerçekleri söyleyeyim. Alışamayacaksın, her an aklında olacak. Abim vefat ettiğinde 7 yaşındaydım. 7 yaşında bir insan bazı anıları hatırlar ama ben7 yaşından önceki hiçbir anı hatırlamıyorum. Alışamayacaksın hocam, sana düşen artık dua etmek ve geçerdiğiniz güzel günleri yad etmek. çünkü ben birşey hatırlamıyorum, bu daha kötü