Allah rahmet eylesin.
Gerçekleri söyleyeyim. Alışamayacaksın, her an aklında olacak. Abim vefat ettiğinde 7 yaşındaydım. 7 yaşında bir insan bazı anıları hatırlar ama ben7 yaşından önceki hiçbir anı hatırlamıyorum. Alışamayacaksın hocam, sana düşen artık dua etmek ve geçerdiğiniz güzel günleri yad etmek. çünkü ben birşey hatırlamıyorum, bu daha kötü