Hepinizden allah razı olsun kiminizle aynı acıyı yaşamışız kiminiz benim yerine koymuş kendini hepinizden tek tek allah razı olsun ben de burada güç bulmaya çalışıyorum ama yaşayan bilir bu acı tarif edilmez boşluk hissi geçmicek her yer anı dolu olucak daha 2 günden çok özledim allahım sizlerede sabır versin banada