Anket R10'a "beğenme" butonu gelmeli mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 20
R10'a "beğenme" butonu gelmeli mi?
Evet
%60,00 (12 Oy)
Hayır
%40,00 (8 Oy)
  • 24-02-2024, 22:21:24
    #1
    Merhaba, benim fikrim bu yönde, sizce beğenmeme butonu gelmeli mi? Sizlerin fikrini merak ediyorum. İyi forumlar herkese.
  • 24-02-2024, 22:23:49
    #2
    Beğen muhabbetinde en çok beğeniler konu içeriğinin altında görünüyor. Beğenmeme kısmı saçma olur
  • 24-02-2024, 22:24:17
    #3
    Hocam neticede bir sosyal medya platformu değil burası, bence gereksiz bir uğraş olur. Beğen butonunu kullanmıyorsan zaten beğenmemişsin demektir
  • 24-02-2024, 22:24:33
    #4
    Eskiden rep sistemi vardı. Kullanıcılar aklına her gelen konuyu açmaz, insanlara zorbalık yapmazdı. Rep kazanmak için paylaşım yapar ve yardım ederdi. Şimdi web bunlara uygun mu bilmiyorum.
  • 24-02-2024, 22:25:09
    #5
    gelmeli bence de
    • Tunahan
    Tunahan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-02-2024, 22:30:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bir ay once bende acmistim boyle bir konu. Yonetim, Ticaret rekabeti acisindan iyi olmaz gibi biseyler yazmisti. Galiba konumu silmislerdi. Belkide silmediler tam hatirlamiyorum. Diyecegim, r10 yonetimi boyle konularla pek ilgilenmiyor sanirim.
  • 24-02-2024, 22:39:07
    #7
    İkiside gelsin
  • 24-02-2024, 22:47:47
    #8
    Googital.com
    Beğen / Beğenme
    +Rep / -Rep
    Bunların ikisi aynı şey.

    Zamanında Rep sisteminde eskiler bilir, arkadaşlarına -rep verdirenlerden geçilmiyordu.

    Bu konuda yeterince sorun yaşandığı için Rep sistemi iptal edilip, yerine sadece beğeni butonu getirildi.

    Böylesi herkes için en sağlıklısı, farklı bir sistem uygun görülürse foruma entegre edilir.

    Teşekkür ederiz.