Konu
R10'a "beğenme" butonu da gelsin.
24-02-2024, 22:24:17
#3
myildirim43
Hocam neticede bir sosyal medya platformu değil burası, bence gereksiz bir uğraş olur. Beğen butonunu kullanmıyorsan zaten beğenmemişsin demektir