Konu
R10'a "beğenme" butonu da gelsin.
24-02-2024, 22:21:24
#1
Tunahan
Merhaba, benim fikrim bu yönde, sizce beğenmeme butonu gelmeli mi? Sizlerin fikrini merak ediyorum. İyi forumlar herkese.