Konu
R10'a "beğenme" butonu da gelsin.
24-02-2024, 22:30:11
#6
tiscali
Üyeliği durduruldu
Bir ay once bende acmistim boyle bir konu. Yonetim, Ticaret rekabeti acisindan iyi olmaz gibi biseyler yazmisti. Galiba konumu silmislerdi. Belkide silmediler tam hatirlamiyorum. Diyecegim, r10 yonetimi boyle konularla pek ilgilenmiyor sanirim.