Beğen / Beğenme
+Rep / -Rep
Bunların ikisi aynı şey.

Zamanında Rep sisteminde eskiler bilir, arkadaşlarına -rep verdirenlerden geçilmiyordu.

Bu konuda yeterince sorun yaşandığı için Rep sistemi iptal edilip, yerine sadece beğeni butonu getirildi.

Böylesi herkes için en sağlıklısı, farklı bir sistem uygun görülürse foruma entegre edilir.

Teşekkür ederiz.