Eskiden rep sistemi vardı. Kullanıcılar aklına her gelen konuyu açmaz, insanlara zorbalık yapmazdı. Rep kazanmak için paylaşım yapar ve yardım ederdi. Şimdi web bunlara uygun mu bilmiyorum.