Konu
R10'a "beğenme" butonu da gelsin.
24-02-2024, 22:24:33
#4
BLev
Eskiden rep sistemi vardı. Kullanıcılar aklına her gelen konuyu açmaz, insanlara zorbalık yapmazdı. Rep kazanmak için paylaşım yapar ve yardım ederdi. Şimdi web bunlara uygun mu bilmiyorum.